Kuidas osta e-poest?
Ostupesast leiad riideid, kodukaupu, mänguasju, ilutooteid jpm vajalikku. Tootevalik on meil pidevalt kasvav ning ostude sooritamine lihtne, mugav ja turvaline.
Selleks, et tutvuda Ostupesa poolt pakutava valikuga ja sooritada oste, soovitame sisselogimist registreeritud kasutajana, sest nii kehtivad Sulle alati parimad hinnad. Oste saab sooritada ka külalisena, ilma et peaksid endale konto looma.
Ostmiseks vali välja endale sobivad tooted ning sisesta need ostukorvi. Ostude eest tasumisel vali kohaletoimetamise viis ja tasu kauba eest pangalingi kaudu, krediitkaardiga või järelmaksu alusel.
Pärast tasumist vajuta kindlasti linki “Tagasi kaupmehe juurde”. Ostu kinnitab Sinu e-poestiaadressile saabunud tellimuse kinnitus.
Kuidas leian üles endale sobivad tooted?
Kaubavaliku kiireks leidmiseks saad menüüribalt valida sind huvitava kategooria – naistele, meestele, lastele, kodutarbed või ilu ja tervis ning sealt liikuda edasi alamkategooriasse.
Alamkategooriale klikkides kuvatakse kõiki selles kategoorias olevaid tooteid. Täpsemaks otsinguks kasuta “Filtreeri” võimalust, kus saad oma otsingut muuta täpsemaks.
Sobiva toote kasutamiseks võid kasutad ka otsinguriba, kuhu saad sisestada tootekoodi, mõne märksõna või toote nime.
Tootega lähemalt tutvumiseks klikka pildile, misjärel avaneb tooteleht koos vajaliku lisainfoga. Kui toode Sulle sobib, siis lisa see ostukorvi. Seejärel võid jätkata teiste toodete valimist või alustada ostukorvis ostu vormistamist.
Kas e-poes on võimalik saada mingeid soodustusi?
Suurimate soodustustuste saamiseks logi end enne ostu eest tasumist sisse, sest nii kehtivad Sulle alati parimad hinnad. Püsikliendiprogrammi kohta loe täpsemalt siin.
Lisaks püsikliendisoodustusele pakub Ostupesa ka tasuta transporti alates 59€ ostudelt ning erinevaid sooduskampaaniaid, millest teavitatakse kliente uudiskirja teel, sotsiaalmeedias või reklaamiga mujal kanalites.
Kuidas saan ostude eest tasuda?
Meie e-poest saad tooteid mugavalt ja turvaliselt osta kõikide enamlevinud pangalinkide kaudu – Swedbank, SEB, LHV, COOP ja Luminor. Tasuda saab ka krediitkaartidega Visa, MasterCard ja Maestro. Ostupesa e-poes tehtavate ostude makseandmed on alati kaitstud SSL turbega, sest maksed toimuvad vastava teenusepakkuja turvalistes serverites.
Ostupesa ei töötle ega salvesta Sinu krediitkaardi andmeid. Kõik makseandmed, sealhulgas makselinkide andmed, vahendab pangani Montonio Finance UAB.
Kas e-poes on võimalik tasuda ka hiljem?
Jah, on küll. Ostupesa e-poes on võimalik ost sooritada kohe, kuid tasuda hiljem. Samuti on võimalik tasuda osade kaupa. Osamaksete kohta saab lugeda täpsemalt: https://ostupesa.ee/esto-makseviisid/
Millised tarneviise saan valida ja kui palju need maksavad?
Ostupesa e-poest tellides saad kaubad tellida nii Eesti, Soome, Läti kui ka Leedu pakiautomaati või kulleriga koju. Vastava valiku koos hindadega leiad ostukorvis, kui sisestad enda lähima aadressi.
Meie kasutatavate kullerteenuste hulka kuuluvad SmartPost, Omniva, DPD. Saadame pakke nii pakiautomaati kui ka kulleriga koju. Ise pakile järgi tulla ei ole kahjuks võimalik.
Pakiautomaatide hinnad on alates 2.80 eurost, kullerteenuse hinnad alates 5.99 eurost.
Kui kiiresti tellitud tooted minuni jõuavad?
Kauba tarnekiirus kliendini sõltub sellest, kas tellimuses on ainult laokaubad, ainult ettetellimisega kaubad või mõlemad.
Laokaubad on kaubad, mille juures on märgitud tarneaeg 1-3 tööpäeva. Kui klient on tellinud ainult selle tarneajaga tooteid, postitatakse pakk mitte hiljem kui järgmisel tööpäeval. Sõltuvalt kullerteenuse kiirusest, on pakk kliendil käes hiljemalt 3 tööpäeva jooksul pärast tellimist. Jõulupühade eel võib tarnekiirus kullerfirmades veidi pikeneda.
Ettetellimisega tooted on tooted, mille juures on märgitud tarneaeg 1-4 nädalat. Need tooted ei ole meil laos olemas vaid tellitakse pärast pakkumise lõppemist tarnija laost. Kohalejõudmise kiirus sõltub suurel määral tarnija enda kiirusest kauba saatmisel, seega selleks, et ei tekiks pettumust tarneaja kiiruses, soovitame alati arvestada pigem maksimaalse lubatud ajaga.
Kui ühes tellimuses on erineva tarneajaga tooted, st nii laotoode kui ka ettetellimisega toode, saadetakse kaup teele pärast ettetellimisel toote saabumist lattu. Kui soovid laos olevad kaubad saada kätte varem, soorita palun kaks eraldi ostu. Pärast ostu sooritamist tellimusi ei poolitata.
Kauba kohaletoimetamisest pakiautomaati teavitatakse Sind SMS-teatega. Kui tellid kauba kulleriga kodusele aadressile, lepib kuller Sinuga enne kauba kohaletoimetamist kokku sobiva kauba üleandmise aja.
Mida teha, kui tasusin kauba eest, kuid ei saanud e-maili tellimuse kinnitusega?
Mistahes probleemide puhul palume Sul kirjutada meie klienditeenindusele e-posti aadressil klienditugi@ostupesa.ee (kirjadele vastame 1-2 tööpäeva jooksul) või helistada +372 5645 0118.
Kas e-poest ostetud kaupa saan ka tagastada?
Jah, Sul on õigus e-poest ostetud kaup 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest tagastada ning seda isegi juhul, kui tegemist ei ole defektse kaubaga. Täpsemalt kauba tagastamise kohta loe siit.)
Kas kaupu on võimalik ka ümber vahetada?
Sama tehingu raames tooteid ümber vahetada ei saa. Leides e-poest uue ja sobivama toote, saad teha uue ostu, selle eest tasudes. Mittesobivad tooted saad Ostupesale 14 päeva jooksul tagastada, saades seejärel tagasi nende eest makstud raha.
Kus saan tutvuda e-poe müügitingimustega?
Ostupesa e-poe müügitingimustega saad tutvuda siin.