TASUTA tarne pakiautomaati alates 59€.

Ostupesa live seminar: intervjuu Ostupesa loojaga 31.05.2023

Ostupesa 10. juubeli puhul korraldasime Live seminari, kus juht Heliina rääkis Ostupesa telgitagustest.  *Täispikkuses seminar on saadaval postituse lõpus.

,,Heliina, palun jaga mõningaid näpunäiteid, kuidas kliendid saaksid leida Ostupesast parimaid diile nii Facebookist, kui ka e-poest?”

Tasub vaadata meie Facebooki lehele ja e-poodi (ostupesa.ee), sest meil lisandub iga päev uusi tooteid. Meil ei ole pidevat kindlat sortimenti, seega iga päev tulevad e-poodi ja Facebooki uued tooted ettetellimisse. Parimate diilide leidmiseks tasub jälgida just ettetellimise tooteid.

Ettetellimise puhul tuleb arvestada, et kaup ei ole kohe meie laos – me alles tellime selle. Seetõttu on ettetellimise hind soodsam, kuna kaasneb pikem ooteaeg ja sellega kaasnevad omad riskid.

Samuti tasub liituda meie uudiskirjaga, kus jagame erinevaid sooduspakkumisi. Ärge unustage ka jälgida püsikliendi pakkumisi e-poes – meil on mitmeid eripakkumisi püsiklientidele.

Kindlasti tasub jälgida ka meie Instagrami kontot @ostupesa. Seal korraldame aeg-ajalt loosimisi, toome esile erinevaid pakkumisi ja jagame inspiratsiooni.

Ostupesa klient Merili küsib: ,,Milline on Ostupesa kõige populaarsem toode?”
Ma arvan, et siin ei ole kahtlustki – see on minipannkoogi masin. Oleme seda tõesti müünud väga palju väga lühikese ajaga.

Ostupesa klient Terje küsib: „Mida teha, kui kaup on transpordi käigus katki läinud? Mis on järgmised sammud?”

Kui toode jõuab katkisena või defektsena, pöördu meie poole ja me võtame alati vastutuse, isegi kui viga ei olnud meie süü. Näiteks, kui toode on transpordi käigus katki läinud, võtame ikka vastutuse. Keegi ei pea leppima defektsete või katki läinud toodetega.

Kuna me ei saa iga toodet enne saatmist põhjalikult kontrollida, võib mõnikord juhtuda, et defektne toode tuleb tehasepoolse vea tõttu. Sellisel juhul palume kirjutada meie klienditoele, et saaksime olukorda kiiresti lahendada.

Anneli küsib: „Mis annab Sulle jaksu, energiat ja tahtejõudu Ostupesaga tegelemiseks?”

See on hea küsimus. Aja jooksul on olnud hetki, kus olen mõelnud, et enam ma ei jaksa, eriti kui ette tulevad suuremad probleemid, mis paratamatult tulevad. Kuid tänaseks näen, et kõik sõltub tiimist. Kui tiim on tugev ja ülesanded on hästi jaotatud, siis jõuabki kaugele.

Kuna ma olen loomu poolest käivitaja, on minu jaoks põnev näha, kui kaugele me koos Ostupesaga jõuda saame. Rasketel aegadel tunnen, et need väljakutsed motiveerivad mind ja panevad mind tegutsema. Mulle meeldivad keerulised olukorrad, sest need annavad mulle energiat ja viivad edasi.

Mind motiveerib soov kasvatada Ostupesa suureks ja anda sellele tulevikus rohkem väärtust. Soovime, et Ostupesa oleks midagi, millele inimesed mõtleksid, kui nad tahavad kedagi rõõmustada või head teha.

Oleme ka lisanud heategevuse aspekti – iga e-poest tehtud ostu pealt läheb 15 senti heategevusse, et aidata puudust kannatavaid või raskelt haigeid lapsi. Soovime, et Ostupesa oleks nii äge, et inimesed mõtleksid sellele, kui nad otsivad kingitusi või tahavad lihtsalt head teha.

Ostupesa klient Kata küsib: ,,Milline Ostupesa toode on just Sinu lemmik, Heliina?”

Kui mõelda, milliseid tooteid ma ise kõige rohkem kasutan, siis kindlasti on need Alpina lauagrill ja fritüür. Lauagrilliga on väga mugav teha koduseid burgereid ja wrappe, samas fritüüri kasutan ma ka väga tihti. 

Lisaks meeldivad mulle Nanomax vahendid, eriti Nanomax klaasipuhastusvahend. Samuti ei saa mööda vaadata kõige populaarsemast tootest – pannkoogimasinast, mis on samuti minu lemmik.

*Ostupesa live juubeliseminar täispikk video vaata siit: link

Ostupesa Facebooki grupp: link

Ostupesa Facebooki leht: link

 

Liitu Ostupesa uudiskirjaga ja ole alati esimene, kes meie põnevaimatest pakkumistest osa saab. Lisaks kingime Sulle 5€ ostukrediiti koheseks kasutamiseks!